donderdag 8 december 2011

wat is een half jaar



Een half jaar niets gepost, waar blijft de tijd! Veel gedaan maar niets laten zien, daar moet gauw verandering in komen! Daar we volgend jaar Bonma en Bonpa worden meteen maar erin gevlogen en het blokkenspel gemaakt; een hele klus maar een leuke klus. Bonpa is ook aan het knutselen geslagen en het kapstokje is bijna klaar. Heb mijn blog tussen de boeken gezet omdat ik (bijna) niets heerlijker vind dan lezen maar wel onder een zelfgemaakte quilt natuurlijk. Wat ik aan het lezen ben ............ een keukenmeidenroman. Prachtig boek beslist een aanrader.

1 opmerking:

  1. Hoi Saskia
    Als je een blogje schrijft staat er onder het lege vak :berichtopties, als je die aanklikt kun je aanvinken of reacties toegestaan zijn of niet, ik denk dat hij bij jou op niet toegestaan staat, bij het blogje hierboven.
    (ik zag je vraag op het prikbord)
    Groetjes KLaske

    BeantwoordenVerwijderen