dinsdag 27 december 2011

Secret Santa


Na 5 dagen gewerkt te hebben is het nu vakantie voor mij. Heerlijk !!!!! Op Kerstmorgen zijn de Secret Santa kadootjes uitgepakt en ik ben er erg blij mee. Een fat quarter "koekenmannetje" met bijpassende DMC en grote en kleine knoopjes van hetzelfde meneertje. Een hangertje erbij dus alle ingredienten om iets leuks te maken. Nog even over nadenken. De knijpertjes zullen hun weg wel vinden naar het toekomstige kleinkind!
 Dit zijn de geschenkjes die ik gemaakt heb voor mijn Secret Santa. Hopelijk is het in de smaak gevallen, heb er in ieder geval met veel plezier aan gewerkt.
Nu wordt het stilaan tijd om mijn "Country wheels"  van Petra Prins af te maken.



1 opmerking:

  1. Hoi Saskia

    Zou je mij even een mailtje willen sturen? Je stelt een vraag op mijn blog, maar het is een no-reply-comment mailtje wat ik binnen krijg, dus ik heb je email adres niet....(is wel in te stellen hoor)
    Het gaat over de Dear Jane...
    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen