woensdag 15 februari 2012

pronken met andermans veren

Gister bij mij thuis weer een heel gezellige bee gehad met de vaste 5 dames. De 5e dame staat niet op de foto, sorry Mia. We doen dit al jaren en kennen
elkaar daarom goed, maar we maken toch heel verschillende dingen. De dame die zo gramstorig in de lens kijkt (is overigens een schat van een mens) maakt de prachtigste quilts en daarom laat ik haar laatste applicatie quilt zien. De huisjes zijn van Mia.
Ik ben nog niet besmet met dat virus maar wie weet ...........
Rechts mijn boxkleed in wording, ben bijna klaar maar ook dit is een verrassing voor de as. ouders dus die zien jullie pas als het opgestuurd is en in de box ligt ;)

5 opmerkingen:

  1. Heee, Saskia, was jij nou niet bij mij ooit met die Mevr. die zo gramstorig kijkt? (lol) of was dat een andere Mevrouw? Gezellige BEE zo bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Saskia, leuke foto en het lijkt inderdaad wel heel gezellig. Ook veel lekkers-;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jullie BEE en wat een mooie quilts worden er gemaakt. Ik zag, toen ik rond neusde op je blog dat je ook siggie's aan het verzamelen bent. Leuk hé om al die "zachte"post te ontvangen. Je hebt een leuk blog en ik zal je zeker blijven volgen.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er gezellig uit , en je hebt mooie dingen gemaakt .

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, ik herinner mij jullie gezelligheid, al is het al een tijd geleden dat ik op 'bezoek' was. Mooie huisjes, en een prachtige quilt van Riet.
    Leuk blog heb je, ik kom nog een keertje langs,

    Groeten, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen