vrijdag 25 februari 2011

Een sprong in het diepe

Omdat ik het zo leuk en inspirerend vind om andere blogs te lezen ga ik me ook maar in de strijd werpen. Wie weet kan ik mijn steentje bijdragen! Ik heb op dit moment  Dear Jane, Pockets of Posies en Snowball van Kim Diehl in mijn diverse mandjes liggen. Verder frutsel ik er vrolijk op los met stitcheries, kruissteek en wolletjes.
Ook aan swaps doe ik graag mee omdat dat zo lekker spannend is. Siggies gaan ook de "hele" wereld over dus we vermaken ons prima. Nu leren een blog te maken en het tijdpotje zit vol.
Hieronder 2 foto's van mijn speldenkussen (swap Jeannet) die ik voor Simone gemaakt heb.
Tot de volgende!!

13 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met je web-log. Kijk maar uit, het kost je heel veel tijd. Maar het is erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je log en je speldenkussen is mooi en apart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Saskia
    Welkom in blogland,voorzichtig hoor je bent zo verslaafd.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee, Saskia! wat keileuk om jou hier tegen te komen! hoe is het met je Popsies.......wat leuk dat je nu een eigen blog hebt, kan ik je meteen volgen met de Pop.
    Sucses er mee!

    Groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Saskia,

    Gefeliciteerd met je blog!
    Het is leuk maar ook verslavend en tijdrovend.....

    Groetjes Karin : www.kreakarin@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom in blogland!! Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom, ik geloof niet dat er ooit genoeg blogs zijn. *LOL*
    Alleen jammer dat je zoveel tijd kwijt bent met ze allemaal te lezen maar iedereen heeft zijn eigen dingen en dat maakt het zo leuk.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk weer een blog schrijfster erbij!
    is altijd leuk om ergens anders te kijken wat ze aan het doen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom in blogland, en ik wil ook best wel een siggy met je ruilen. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen